Fark Yaratan Özellikler
Fark Yaratan Özellikler
Aşağıdaki başlıklar diğer rakiplerimizde bulunmayan ve sadece Servicecore'da bulunan ek özelliklerdir. Bu özellik ve fonksiyonlardan bazıları rakip ürünlerin bazılarında hiç bulunmazken bazılarında kısmen bulunmaktadır. Detaylı karşılaştırma bilgisi için danışmanlarımıza ulaşabilir, sektördeki tüm rakiplerle detaylı karşılaştırma için teknik analiz konusunda yardım alabilirsiniz.
Aşağıdaki başlıklar diğer rakiplerimizde bulunmayan ve sadece Servicecore'da bulunan ek özelliklerdir. Bu özellik ve fonksiyonlardan bazıları rakip ürünlerin bazılarında hiç bulunmazken bazılarında kısmen bulunmaktadır. Detaylı karşılaştırma bilgisi için danışmanlarımıza ulaşabilir, sektördeki tüm rakiplerle detaylı karşılaştırma için teknik analiz konusunda yardım alabilirsiniz.
Aşağıdaki başlıklar diğer rakiplerimizde bulunmayan ve sadece Servicecore'da bulunan ek özelliklerdir. Bu özellik ve fonksiyonlardan bazıları rakip ürünlerin bazılarında hiç bulunmazken bazılarında kısmen bulunmaktadır. Detaylı karşılaştırma bilgisi için danışmanlarımıza ulaşabilir, sektördeki tüm rakiplerle detaylı karşılaştırma için teknik analiz konusunda yardım alabilirsiniz.
Aşağıdaki başlıklar diğer rakiplerimizde bulunmayan ve sadece Servicecore'da bulunan ek özelliklerdir. Bu özellik ve fonksiyonlardan bazıları rakip ürünlerin bazılarında hiç bulunmazken bazılarında kısmen bulunmaktadır. Detaylı karşılaştırma bilgisi için danışmanlarımıza ulaşabilir, sektördeki tüm rakiplerle detaylı karşılaştırma için teknik analiz konusunda yardım alabilirsiniz.
ITIL4 Uyumluluğu
Servicecore ITIL4 en güncel versiyondaki çevik ve yalın süreç partikleri baz alınarak geliştirilmiştir.
ITIL4 Uyumluluğu
Servicecore ITIL4 en güncel versiyondaki çevik ve yalın süreç partikleri baz alınarak geliştirilmiştir.
ITIL4 Uyumluluğu
Servicecore ITIL4 en güncel versiyondaki çevik ve yalın süreç partikleri baz alınarak geliştirilmiştir.
ITIL4 Uyumluluğu
Servicecore ITIL4 en güncel versiyondaki çevik ve yalın süreç partikleri baz alınarak geliştirilmiştir.
ITIL4 Süreç Sayısı
Servicecore bünyesinde 16 ITIL4 süreci yer almaktadır. Detay bilgi datasheet içinde yer almaktadır.
ITIL4 Süreç Sayısı
Servicecore bünyesinde 16 ITIL4 süreci yer almaktadır. Detay bilgi datasheet içinde yer almaktadır.
ITIL4 Süreç Sayısı
Servicecore bünyesinde 16 ITIL4 süreci yer almaktadır. Detay bilgi datasheet içinde yer almaktadır.
ITIL4 Süreç Sayısı
Servicecore bünyesinde 16 ITIL4 süreci yer almaktadır. Detay bilgi datasheet içinde yer almaktadır.
Interaction Management
Service desk ön karşılama, değerlendirme katmanı bulunmaktadır. Detay bilgi ekteki datasheet içinde yer almaktadır.
Interaction Management
Service desk ön karşılama, değerlendirme katmanı bulunmaktadır. Detay bilgi ekteki datasheet içinde yer almaktadır.
Interaction Management
Service desk ön karşılama, değerlendirme katmanı bulunmaktadır. Detay bilgi ekteki datasheet içinde yer almaktadır.
Interaction Management
Service desk ön karşılama, değerlendirme katmanı bulunmaktadır. Detay bilgi ekteki datasheet içinde yer almaktadır.
Backlog Management
Tüm süreçlerdeki tüm görevlerin kuyruk ve havuz modeli ile ajandaya alınmasını sürükle bırak ile sağlayan iş kayıtları yönetimi özelliği bulunmaktadır.
Backlog Management
Tüm süreçlerdeki tüm görevlerin kuyruk ve havuz modeli ile ajandaya alınmasını sürükle bırak ile sağlayan iş kayıtları yönetimi özelliği bulunmaktadır.
Backlog Management
Tüm süreçlerdeki tüm görevlerin kuyruk ve havuz modeli ile ajandaya alınmasını sürükle bırak ile sağlayan iş kayıtları yönetimi özelliği bulunmaktadır.
Backlog Management
Tüm süreçlerdeki tüm görevlerin kuyruk ve havuz modeli ile ajandaya alınmasını sürükle bırak ile sağlayan iş kayıtları yönetimi özelliği bulunmaktadır.
Agile Kanban View
Tüm süreçlerde çevik planlama metotlarından Kanban desteği yer almaktadır.
Agile Kanban View
Tüm süreçlerde çevik planlama metotlarından Kanban desteği yer almaktadır.
Agile Kanban View
Tüm süreçlerde çevik planlama metotlarından Kanban desteği yer almaktadır.
Agile Kanban View
Tüm süreçlerde çevik planlama metotlarından Kanban desteği yer almaktadır.
CI Management
ITIL4’e göre en öncelikli süreçlerden olan sürekli iyileştirme modülüdür. CI modülü Servicecore’da bulunmaktadır.
CI Management
ITIL4’e göre en öncelikli süreçlerden olan sürekli iyileştirme modülüdür. CI modülü Servicecore’da bulunmaktadır.
CI Management
ITIL4’e göre en öncelikli süreçlerden olan sürekli iyileştirme modülüdür. CI modülü Servicecore’da bulunmaktadır.
CI Management
ITIL4’e göre en öncelikli süreçlerden olan sürekli iyileştirme modülüdür. CI modülü Servicecore’da bulunmaktadır.
Workforce Management
Görevlerin koordinasyonu ve iş gücünün verimli kullanılması için gerekli olan planlama modülüdür, Servicecore’da bulunmaktadır.
Workforce Management
Görevlerin koordinasyonu ve iş gücünün verimli kullanılması için gerekli olan planlama modülüdür, Servicecore’da bulunmaktadır.
Workforce Management
Görevlerin koordinasyonu ve iş gücünün verimli kullanılması için gerekli olan planlama modülüdür, Servicecore’da bulunmaktadır.
Workforce Management
Görevlerin koordinasyonu ve iş gücünün verimli kullanılması için gerekli olan planlama modülüdür, Servicecore’da bulunmaktadır.
Task Management
Merkezi görev yönetimi modülü tüm süreçlerde gerçekleştirilen görevlerin bağımsız olarak yönetilebilmesini sağlayan ek modüldür, Servicecore’da bulunmaktadır.
Task Management
Merkezi görev yönetimi modülü tüm süreçlerde gerçekleştirilen görevlerin bağımsız olarak yönetilebilmesini sağlayan ek modüldür, Servicecore’da bulunmaktadır.
Task Management
Merkezi görev yönetimi modülü tüm süreçlerde gerçekleştirilen görevlerin bağımsız olarak yönetilebilmesini sağlayan ek modüldür, Servicecore’da bulunmaktadır.
Task Management
Merkezi görev yönetimi modülü tüm süreçlerde gerçekleştirilen görevlerin bağımsız olarak yönetilebilmesini sağlayan ek modüldür, Servicecore’da bulunmaktadır.
Çevik Yönetim – Kanban
Kanban metodu ile sadece proje modülünde değil, süreçlerin tamamında görevlerin durumlarının takibi ve izlenmesi merkezi olarak sağlanmaktadır, bu özellik Servicecore’da bulunmaktadır.
Çevik Yönetim – Kanban
Kanban metodu ile sadece proje modülünde değil, süreçlerin tamamında görevlerin durumlarının takibi ve izlenmesi merkezi olarak sağlanmaktadır, bu özellik Servicecore’da bulunmaktadır.
Çevik Yönetim – Kanban
Kanban metodu ile sadece proje modülünde değil, süreçlerin tamamında görevlerin durumlarının takibi ve izlenmesi merkezi olarak sağlanmaktadır, bu özellik Servicecore’da bulunmaktadır.
Çevik Yönetim – Kanban
Kanban metodu ile sadece proje modülünde değil, süreçlerin tamamında görevlerin durumlarının takibi ve izlenmesi merkezi olarak sağlanmaktadır, bu özellik Servicecore’da bulunmaktadır.
SRM Modülü
Hizmet sağlayıcı firmalar için dış müşterilerin yönetimine yönelik bu modül ile hem iç departmanlara hem de dış kurumlara sağlanan hizmetlerin yönetimi aynı ürün içerisinde mümkün olmaktadır. Servicecore’da bulunmaktadır.
SRM Modülü
Hizmet sağlayıcı firmalar için dış müşterilerin yönetimine yönelik bu modül ile hem iç departmanlara hem de dış kurumlara sağlanan hizmetlerin yönetimi aynı ürün içerisinde mümkün olmaktadır. Servicecore’da bulunmaktadır.
SRM Modülü
Hizmet sağlayıcı firmalar için dış müşterilerin yönetimine yönelik bu modül ile hem iç departmanlara hem de dış kurumlara sağlanan hizmetlerin yönetimi aynı ürün içerisinde mümkün olmaktadır. Servicecore’da bulunmaktadır.
SRM Modülü
Hizmet sağlayıcı firmalar için dış müşterilerin yönetimine yönelik bu modül ile hem iç departmanlara hem de dış kurumlara sağlanan hizmetlerin yönetimi aynı ürün içerisinde mümkün olmaktadır. Servicecore’da bulunmaktadır.
İleri Düzey Proje Yönetimi
Servicecore Proje modülü kapsamlı bir ürün olup, kaynak yönetimi, dinamik gantt şeması, roadmap, planlama, WBS, Kanban, Dosya yönetimi özellikleri Servicecore’da yer almaktadır.
İleri Düzey Proje Yönetimi
Servicecore Proje modülü kapsamlı bir ürün olup, kaynak yönetimi, dinamik gantt şeması, roadmap, planlama, WBS, Kanban, Dosya yönetimi özellikleri Servicecore’da yer almaktadır.
İleri Düzey Proje Yönetimi
Servicecore Proje modülü kapsamlı bir ürün olup, kaynak yönetimi, dinamik gantt şeması, roadmap, planlama, WBS, Kanban, Dosya yönetimi özellikleri Servicecore’da yer almaktadır.
İleri Düzey Proje Yönetimi
Servicecore Proje modülü kapsamlı bir ürün olup, kaynak yönetimi, dinamik gantt şeması, roadmap, planlama, WBS, Kanban, Dosya yönetimi özellikleri Servicecore’da yer almaktadır.
ESM - Multicompany Mode
Holding yapılanmasında kullanılan, alt şirketlere göre ayrıştırma imkanı bulunmaktadır. Multitenant yapı ile aynı uygulamada sayısız departman veya alt şirkete hizmet sunabilme imkanı bulunmaktadır.
ESM - Multicompany Mode
Holding yapılanmasında kullanılan, alt şirketlere göre ayrıştırma imkanı bulunmaktadır. Multitenant yapı ile aynı uygulamada sayısız departman veya alt şirkete hizmet sunabilme imkanı bulunmaktadır.
ESM - Multicompany Mode
Holding yapılanmasında kullanılan, alt şirketlere göre ayrıştırma imkanı bulunmaktadır. Multitenant yapı ile aynı uygulamada sayısız departman veya alt şirkete hizmet sunabilme imkanı bulunmaktadır.
ESM - Multicompany Mode
Holding yapılanmasında kullanılan, alt şirketlere göre ayrıştırma imkanı bulunmaktadır. Multitenant yapı ile aynı uygulamada sayısız departman veya alt şirkete hizmet sunabilme imkanı bulunmaktadır.
3 Katmanlı Sözleşme
İç sözleşme, tedarikçi sözleşmesi ve dış müşteri sözleşmeleri olmak üzere 3 katmanlı yapı ve sözleşme onay mekanizmaları Servicecore’da bulunmaktadır.
3 Katmanlı Sözleşme
İç sözleşme, tedarikçi sözleşmesi ve dış müşteri sözleşmeleri olmak üzere 3 katmanlı yapı ve sözleşme onay mekanizmaları Servicecore’da bulunmaktadır.
3 Katmanlı Sözleşme
İç sözleşme, tedarikçi sözleşmesi ve dış müşteri sözleşmeleri olmak üzere 3 katmanlı yapı ve sözleşme onay mekanizmaları Servicecore’da bulunmaktadır.
3 Katmanlı Sözleşme
İç sözleşme, tedarikçi sözleşmesi ve dış müşteri sözleşmeleri olmak üzere 3 katmanlı yapı ve sözleşme onay mekanizmaları Servicecore’da bulunmaktadır.
5 Katmanlı Raporlama
Dashboard, servis raporlama, dinamik raporlar (wizard), döküm raporları (custom export engine) ve servis analtiği olmak üzere 5 katmanlı ileri düzey raporlama yetenekleri Servicecore’da bulunmaktadır.
5 Katmanlı Raporlama
Dashboard, servis raporlama, dinamik raporlar (wizard), döküm raporları (custom export engine) ve servis analtiği olmak üzere 5 katmanlı ileri düzey raporlama yetenekleri Servicecore’da bulunmaktadır.
5 Katmanlı Raporlama
Dashboard, servis raporlama, dinamik raporlar (wizard), döküm raporları (custom export engine) ve servis analtiği olmak üzere 5 katmanlı ileri düzey raporlama yetenekleri Servicecore’da bulunmaktadır.
5 Katmanlı Raporlama
Dashboard, servis raporlama, dinamik raporlar (wizard), döküm raporları (custom export engine) ve servis analtiği olmak üzere 5 katmanlı ileri düzey raporlama yetenekleri Servicecore’da bulunmaktadır.
10+ Süreçte No-code Otomasyon
Otomasyon yönetimi modülü ile üründe yer alan bütün süreçlerde koşullu aksiyonların otomatik çalıştırılması ve sınırsız senaryoda otomasyon imkanı Servicecore’da bulunmaktadır.
10+ Süreçte No-code Otomasyon
Otomasyon yönetimi modülü ile üründe yer alan bütün süreçlerde koşullu aksiyonların otomatik çalıştırılması ve sınırsız senaryoda otomasyon imkanı Servicecore’da bulunmaktadır.
10+ Süreçte No-code Otomasyon
Otomasyon yönetimi modülü ile üründe yer alan bütün süreçlerde koşullu aksiyonların otomatik çalıştırılması ve sınırsız senaryoda otomasyon imkanı Servicecore’da bulunmaktadır.
10+ Süreçte No-code Otomasyon
Otomasyon yönetimi modülü ile üründe yer alan bütün süreçlerde koşullu aksiyonların otomatik çalıştırılması ve sınırsız senaryoda otomasyon imkanı Servicecore’da bulunmaktadır.
Süreç Şablonları
Hızlı yeni kayıt eklemeye yarayan tüm süreçlerde ön tanımlı süreç şablonları Servicecore’da bulunmaktadır.
Süreç Şablonları
Hızlı yeni kayıt eklemeye yarayan tüm süreçlerde ön tanımlı süreç şablonları Servicecore’da bulunmaktadır.
Süreç Şablonları
Hızlı yeni kayıt eklemeye yarayan tüm süreçlerde ön tanımlı süreç şablonları Servicecore’da bulunmaktadır.
Süreç Şablonları
Hızlı yeni kayıt eklemeye yarayan tüm süreçlerde ön tanımlı süreç şablonları Servicecore’da bulunmaktadır.
Çift Katmanlı SLA
Olay ve İstek yönetiminde ve sınırsız koşul belirleme yetenekleri ile kapsamlı SLA modülü Servicecore’da bulunmaktadır.
Çift Katmanlı SLA
Olay ve İstek yönetiminde ve sınırsız koşul belirleme yetenekleri ile kapsamlı SLA modülü Servicecore’da bulunmaktadır.
Çift Katmanlı SLA
Olay ve İstek yönetiminde ve sınırsız koşul belirleme yetenekleri ile kapsamlı SLA modülü Servicecore’da bulunmaktadır.
Çift Katmanlı SLA
Olay ve İstek yönetiminde ve sınırsız koşul belirleme yetenekleri ile kapsamlı SLA modülü Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız AD Sync
Sınırsız Active Directory ile senkronize olabilme özelliği Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız AD Sync
Sınırsız Active Directory ile senkronize olabilme özelliği Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız AD Sync
Sınırsız Active Directory ile senkronize olabilme özelliği Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız AD Sync
Sınırsız Active Directory ile senkronize olabilme özelliği Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız Eposta Fetcher
Sınırsız eposta adresini okuyarak ve farklı kurum esposta adreslerine gelen epostaları yakalayarak otomatik kayıt açma özelliği Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız Eposta Fetcher
Sınırsız eposta adresini okuyarak ve farklı kurum esposta adreslerine gelen epostaları yakalayarak otomatik kayıt açma özelliği Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız Eposta Fetcher
Sınırsız eposta adresini okuyarak ve farklı kurum esposta adreslerine gelen epostaları yakalayarak otomatik kayıt açma özelliği Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız Eposta Fetcher
Sınırsız eposta adresini okuyarak ve farklı kurum esposta adreslerine gelen epostaları yakalayarak otomatik kayıt açma özelliği Servicecore’da bulunmaktadır.
Dinamik Onay Mekanizması
Otomatik organizasyon şeması çıkartma ve kurum içindeki hiyerarşik onay süreçlerini sınırsız koşullu akışa bağlayabilme yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Dinamik Onay Mekanizması
Otomatik organizasyon şeması çıkartma ve kurum içindeki hiyerarşik onay süreçlerini sınırsız koşullu akışa bağlayabilme yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Dinamik Onay Mekanizması
Otomatik organizasyon şeması çıkartma ve kurum içindeki hiyerarşik onay süreçlerini sınırsız koşullu akışa bağlayabilme yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Dinamik Onay Mekanizması
Otomatik organizasyon şeması çıkartma ve kurum içindeki hiyerarşik onay süreçlerini sınırsız koşullu akışa bağlayabilme yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Custom Flow Design
İstenilen koşullu iş süreçlerinin kolayca modellenebilmesi ve otomatik eskalasyonları sağlayan akış tasarım modülü Servicecore’da bulunmaktadır.
Custom Flow Design
İstenilen koşullu iş süreçlerinin kolayca modellenebilmesi ve otomatik eskalasyonları sağlayan akış tasarım modülü Servicecore’da bulunmaktadır.
Custom Flow Design
İstenilen koşullu iş süreçlerinin kolayca modellenebilmesi ve otomatik eskalasyonları sağlayan akış tasarım modülü Servicecore’da bulunmaktadır.
Custom Flow Design
İstenilen koşullu iş süreçlerinin kolayca modellenebilmesi ve otomatik eskalasyonları sağlayan akış tasarım modülü Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız AD Attribute
AD üzerinden esnek veri senkronizasyonu için AD attribute yönetimi Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız AD Attribute
AD üzerinden esnek veri senkronizasyonu için AD attribute yönetimi Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız AD Attribute
AD üzerinden esnek veri senkronizasyonu için AD attribute yönetimi Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız AD Attribute
AD üzerinden esnek veri senkronizasyonu için AD attribute yönetimi Servicecore’da bulunmaktadır.
Zimmet Formu
Otomatik zimmet formu üreticisi Servicecore’da bulunmaktadır.
Zimmet Formu
Otomatik zimmet formu üreticisi Servicecore’da bulunmaktadır.
Zimmet Formu
Otomatik zimmet formu üreticisi Servicecore’da bulunmaktadır.
Zimmet Formu
Otomatik zimmet formu üreticisi Servicecore’da bulunmaktadır.
Zimmet Onay-Red
Son kullanıcı zimmet takip, onay-red arayüzleri Servicecore’da bulunmaktadır.
Zimmet Onay-Red
Son kullanıcı zimmet takip, onay-red arayüzleri Servicecore’da bulunmaktadır.
Zimmet Onay-Red
Son kullanıcı zimmet takip, onay-red arayüzleri Servicecore’da bulunmaktadır.
Zimmet Onay-Red
Son kullanıcı zimmet takip, onay-red arayüzleri Servicecore’da bulunmaktadır.
Hizmetler Katmanı
Asset yönetiminde üst katman olarak hizmetlerin yaşam döngüsü boyunca ve tüm CMDB ilişkileri ile yönetilebilmesi yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Hizmetler Katmanı
Asset yönetiminde üst katman olarak hizmetlerin yaşam döngüsü boyunca ve tüm CMDB ilişkileri ile yönetilebilmesi yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Hizmetler Katmanı
Asset yönetiminde üst katman olarak hizmetlerin yaşam döngüsü boyunca ve tüm CMDB ilişkileri ile yönetilebilmesi yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Hizmetler Katmanı
Asset yönetiminde üst katman olarak hizmetlerin yaşam döngüsü boyunca ve tüm CMDB ilişkileri ile yönetilebilmesi yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Hizmet Haritaları
Hizmetlerin arka planındaki tüm bileşenlerle ilişkilerinin tanımı ile servis topolojilerinin CMDB üzerinde modellenebilmesi yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Hizmet Haritaları
Hizmetlerin arka planındaki tüm bileşenlerle ilişkilerinin tanımı ile servis topolojilerinin CMDB üzerinde modellenebilmesi yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Hizmet Haritaları
Hizmetlerin arka planındaki tüm bileşenlerle ilişkilerinin tanımı ile servis topolojilerinin CMDB üzerinde modellenebilmesi yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Hizmet Haritaları
Hizmetlerin arka planındaki tüm bileşenlerle ilişkilerinin tanımı ile servis topolojilerinin CMDB üzerinde modellenebilmesi yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız Hizmet Kategorisi
Hizmet kataloğunda sınırsız alt kırılımda kategorizasyon yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız Hizmet Kategorisi
Hizmet kataloğunda sınırsız alt kırılımda kategorizasyon yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız Hizmet Kategorisi
Hizmet kataloğunda sınırsız alt kırılımda kategorizasyon yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Sınırsız Hizmet Kategorisi
Hizmet kataloğunda sınırsız alt kırılımda kategorizasyon yeteneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Time Engine
Otomatik timesheet hesaplamaları ve kolay iş/servis tutanağı üretimi için zaman makinesi özelliği patentli modüldür. Sadece Servicecore’da bulunmaktadır.
Time Engine
Otomatik timesheet hesaplamaları ve kolay iş/servis tutanağı üretimi için zaman makinesi özelliği patentli modüldür. Sadece Servicecore’da bulunmaktadır.
Time Engine
Otomatik timesheet hesaplamaları ve kolay iş/servis tutanağı üretimi için zaman makinesi özelliği patentli modüldür. Sadece Servicecore’da bulunmaktadır.
Time Engine
Otomatik timesheet hesaplamaları ve kolay iş/servis tutanağı üretimi için zaman makinesi özelliği patentli modüldür. Sadece Servicecore’da bulunmaktadır.
Esnek Lisanslama
Modüler add-on ekleme ile gerçek kullanıma bağlı lisanslama. Mevcut versiyona ilave modüller ile gerektiğinde ürün kullanımını arttırma veya azaltma seçenekleri bulunmaktadır. Bu sayede önemli ölçüde tasarruf elde edilmektedir.
Esnek Lisanslama
Modüler add-on ekleme ile gerçek kullanıma bağlı lisanslama. Mevcut versiyona ilave modüller ile gerektiğinde ürün kullanımını arttırma veya azaltma seçenekleri bulunmaktadır. Bu sayede önemli ölçüde tasarruf elde edilmektedir.
Esnek Lisanslama
Modüler add-on ekleme ile gerçek kullanıma bağlı lisanslama. Mevcut versiyona ilave modüller ile gerektiğinde ürün kullanımını arttırma veya azaltma seçenekleri bulunmaktadır. Bu sayede önemli ölçüde tasarruf elde edilmektedir.
Esnek Lisanslama
Modüler add-on ekleme ile gerçek kullanıma bağlı lisanslama. Mevcut versiyona ilave modüller ile gerektiğinde ürün kullanımını arttırma veya azaltma seçenekleri bulunmaktadır. Bu sayede önemli ölçüde tasarruf elde edilmektedir.
Hibrit Lisanslama
Gerçek kullanıma bağlı hibrit lisanslama modeli Servicecore’da bulunmaktadır.
Bu sayede üründe Standart veya Professional versiyondan ihtiyaç kadar mixleyerek kullanma ve adil add-on ekleme sayseinde tam hassas lisans kullanımı sağlanır.
Hibrit Lisanslama
Gerçek kullanıma bağlı hibrit lisanslama modeli Servicecore’da bulunmaktadır.
Bu sayede üründe Standart veya Professional versiyondan ihtiyaç kadar mixleyerek kullanma ve adil add-on ekleme sayseinde tam hassas lisans kullanımı sağlanır.
Hibrit Lisanslama
Gerçek kullanıma bağlı hibrit lisanslama modeli Servicecore’da bulunmaktadır.
Bu sayede üründe Standart veya Professional versiyondan ihtiyaç kadar mixleyerek kullanma ve adil add-on ekleme sayseinde tam hassas lisans kullanımı sağlanır.
Hibrit Lisanslama
Gerçek kullanıma bağlı hibrit lisanslama modeli Servicecore’da bulunmaktadır.
Bu sayede üründe Standart veya Professional versiyondan ihtiyaç kadar mixleyerek kullanma ve adil add-on ekleme sayseinde tam hassas lisans kullanımı sağlanır.
TL Sözleşme ve Ödeme
Türk Lirası sözleşme ve ödeme yapabilme imkanı Servicecore’da bulunmaktadır.
TL Sözleşme ve Ödeme
Türk Lirası sözleşme ve ödeme yapabilme imkanı Servicecore’da bulunmaktadır.
TL Sözleşme ve Ödeme
Türk Lirası sözleşme ve ödeme yapabilme imkanı Servicecore’da bulunmaktadır.
TL Sözleşme ve Ödeme
Türk Lirası sözleşme ve ödeme yapabilme imkanı Servicecore’da bulunmaktadır.
Aylık Ödeme İmkanı
Yıllık kiralama veya satınalma modelinin yanı sıra aylık ödeme seçeneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Aylık Ödeme İmkanı
Yıllık kiralama veya satınalma modelinin yanı sıra aylık ödeme seçeneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Aylık Ödeme İmkanı
Yıllık kiralama veya satınalma modelinin yanı sıra aylık ödeme seçeneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Aylık Ödeme İmkanı
Yıllık kiralama veya satınalma modelinin yanı sıra aylık ödeme seçeneği Servicecore’da bulunmaktadır.
Low Code Design Yeteneği
Formların ve arayüzlerin gelişmiş designer uygulaması ve lowcode destekli bileşenlerle özelleştirilebilme kabiliyeti Servicecore tarafından sunulabilmektedir.
Low Code Design Yeteneği
Formların ve arayüzlerin gelişmiş designer uygulaması ve lowcode destekli bileşenlerle özelleştirilebilme kabiliyeti Servicecore tarafından sunulabilmektedir.
Low Code Design Yeteneği
Formların ve arayüzlerin gelişmiş designer uygulaması ve lowcode destekli bileşenlerle özelleştirilebilme kabiliyeti Servicecore tarafından sunulabilmektedir.
Low Code Design Yeteneği
Formların ve arayüzlerin gelişmiş designer uygulaması ve lowcode destekli bileşenlerle özelleştirilebilme kabiliyeti Servicecore tarafından sunulabilmektedir.
Workflow Engine Yeteneği
Dinamik iş ve onay akışları için sürükle bırak süreç akış tasarımcısı ile ileri düzey iş akış motoru yeteneği Servicecore ile sunulmaktadır.
Workflow Engine Yeteneği
Dinamik iş ve onay akışları için sürükle bırak süreç akış tasarımcısı ile ileri düzey iş akış motoru yeteneği Servicecore ile sunulmaktadır.
Workflow Engine Yeteneği
Dinamik iş ve onay akışları için sürükle bırak süreç akış tasarımcısı ile ileri düzey iş akış motoru yeteneği Servicecore ile sunulmaktadır.
Workflow Engine Yeteneği
Dinamik iş ve onay akışları için sürükle bırak süreç akış tasarımcısı ile ileri düzey iş akış motoru yeteneği Servicecore ile sunulmaktadır.
Ek Geliştirmeler
Doğrudan üretici ile ek ihtiyaçların geliştirilmesi ve yüksek frekansta sürüm becerisi Servicecore’da bulunmaktadır.
Ek Geliştirmeler
Doğrudan üretici ile ek ihtiyaçların geliştirilmesi ve yüksek frekansta sürüm becerisi Servicecore’da bulunmaktadır.
Ek Geliştirmeler
Doğrudan üretici ile ek ihtiyaçların geliştirilmesi ve yüksek frekansta sürüm becerisi Servicecore’da bulunmaktadır.
Ek Geliştirmeler
Doğrudan üretici ile ek ihtiyaçların geliştirilmesi ve yüksek frekansta sürüm becerisi Servicecore’da bulunmaktadır.
ITIL Uzmanlığı
ITIL uzmanı, ITIL expert ve ITIL MP sertifikalı yerli danışmanlarla implementasyon desteği sunulmaktadır.
ITIL Uzmanlığı
ITIL uzmanı, ITIL expert ve ITIL MP sertifikalı yerli danışmanlarla implementasyon desteği sunulmaktadır.
ITIL Uzmanlığı
ITIL uzmanı, ITIL expert ve ITIL MP sertifikalı yerli danışmanlarla implementasyon desteği sunulmaktadır.
ITIL Uzmanlığı
ITIL uzmanı, ITIL expert ve ITIL MP sertifikalı yerli danışmanlarla implementasyon desteği sunulmaktadır.
Yüksek Geliştirme Hızı
Çevik yazılım geliştirme ve güçlü kadro ile yüksek frekansta yeni özellikler ve hızlı sürümlerle sürekli geliştirme ve güncelleme imkanı bulunmaktadır.
Yüksek Geliştirme Hızı
Çevik yazılım geliştirme ve güçlü kadro ile yüksek frekansta yeni özellikler ve hızlı sürümlerle sürekli geliştirme ve güncelleme imkanı bulunmaktadır.
Yüksek Geliştirme Hızı
Çevik yazılım geliştirme ve güçlü kadro ile yüksek frekansta yeni özellikler ve hızlı sürümlerle sürekli geliştirme ve güncelleme imkanı bulunmaktadır.
Yüksek Geliştirme Hızı
Çevik yazılım geliştirme ve güçlü kadro ile yüksek frekansta yeni özellikler ve hızlı sürümlerle sürekli geliştirme ve güncelleme imkanı bulunmaktadır.
Update Hızı
Continuous Delivery modeli ile sıfır kesinti ile sürekli otomatik güncelleme hizmeti Servicecore’da bulunmaktadır. Sürekli güncel sistem otomasyonla ve sıfıra yakın kesinti ile yapılmaktadır.
Update Hızı
Continuous Delivery modeli ile sıfır kesinti ile sürekli otomatik güncelleme hizmeti Servicecore’da bulunmaktadır. Sürekli güncel sistem otomasyonla ve sıfıra yakın kesinti ile yapılmaktadır.
Update Hızı
Continuous Delivery modeli ile sıfır kesinti ile sürekli otomatik güncelleme hizmeti Servicecore’da bulunmaktadır. Sürekli güncel sistem otomasyonla ve sıfıra yakın kesinti ile yapılmaktadır.
Update Hızı
Continuous Delivery modeli ile sıfır kesinti ile sürekli otomatik güncelleme hizmeti Servicecore’da bulunmaktadır. Sürekli güncel sistem otomasyonla ve sıfıra yakın kesinti ile yapılmaktadır.
Onpremise Kullanma İmkanı
Müşteri sunucularında ve yerel barındırma ortamlarında kurulum ve implementasyon yapılmaktadır.
Onpremise Kullanma İmkanı
Müşteri sunucularında ve yerel barındırma ortamlarında kurulum ve implementasyon yapılmaktadır.
Onpremise Kullanma İmkanı
Müşteri sunucularında ve yerel barındırma ortamlarında kurulum ve implementasyon yapılmaktadır.
Onpremise Kullanma İmkanı
Müşteri sunucularında ve yerel barındırma ortamlarında kurulum ve implementasyon yapılmaktadır.
Hosted Yönetilen Hizmet Olarak Kullanma İmkanı
Servicecore ITSM ve ESM ürünlerinde yaygın iş ortağı ağından hosted ve yönetilen hizmet olarak ITSM as a Service modeli ile kullanma imkanı bulunmaktadır.
Hosted Yönetilen Hizmet Olarak Kullanma İmkanı
Servicecore ITSM ve ESM ürünlerinde yaygın iş ortağı ağından hosted ve yönetilen hizmet olarak ITSM as a Service modeli ile kullanma imkanı bulunmaktadır.
Hosted Yönetilen Hizmet Olarak Kullanma İmkanı
Servicecore ITSM ve ESM ürünlerinde yaygın iş ortağı ağından hosted ve yönetilen hizmet olarak ITSM as a Service modeli ile kullanma imkanı bulunmaktadır.
Hosted Yönetilen Hizmet Olarak Kullanma İmkanı
Servicecore ITSM ve ESM ürünlerinde yaygın iş ortağı ağından hosted ve yönetilen hizmet olarak ITSM as a Service modeli ile kullanma imkanı bulunmaktadır.
SLA Sunabilme İmkanı
Üretici seviyesinde sözleşme, destek anlaşması ve destek hizmetleri sunabilme ve firma ile Üretici seviyesinde SLA yapabilme imkanı sunulmaktadır.
Aracı reseller veya partner kurumlarla değil doğrudan üretici ile çalışma konforu Bronze, Silver, Gold ve Platinum destek paketleri opsiyonları ile Servicecore’da bulunmaktadır.
SLA Sunabilme İmkanı
Üretici seviyesinde sözleşme, destek anlaşması ve destek hizmetleri sunabilme ve firma ile Üretici seviyesinde SLA yapabilme imkanı sunulmaktadır.
Aracı reseller veya partner kurumlarla değil doğrudan üretici ile çalışma konforu Bronze, Silver, Gold ve Platinum destek paketleri opsiyonları ile Servicecore’da bulunmaktadır.
SLA Sunabilme İmkanı
Üretici seviyesinde sözleşme, destek anlaşması ve destek hizmetleri sunabilme ve firma ile Üretici seviyesinde SLA yapabilme imkanı sunulmaktadır.
Aracı reseller veya partner kurumlarla değil doğrudan üretici ile çalışma konforu Bronze, Silver, Gold ve Platinum destek paketleri opsiyonları ile Servicecore’da bulunmaktadır.
SLA Sunabilme İmkanı
Üretici seviyesinde sözleşme, destek anlaşması ve destek hizmetleri sunabilme ve firma ile Üretici seviyesinde SLA yapabilme imkanı sunulmaktadır.
Aracı reseller veya partner kurumlarla değil doğrudan üretici ile çalışma konforu Bronze, Silver, Gold ve Platinum destek paketleri opsiyonları ile Servicecore’da bulunmaktadır.
SLA Sunabilme İmkanı
Üretici seviyesinde sözleşme, destek anlaşması ve destek hizmetleri sunabilme ve firma ile Üretici seviyesinde SLA yapabilme imkanı sunulmaktadır.
Aracı reseller veya partner kurumlarla değil doğrudan üretici ile çalışma konforu Bronze, Silver, Gold ve Platinum destek paketleri opsiyonları ile Servicecore’da bulunmaktadır.
Türkiye’de Ofisi ve Yaygın Partner Ağı Desteği
Servicecore 25 yıllık bir Türk şirketidir. ITIL ve ITSM alanında lider firmadır. ITSM konusunda uzman ve kurumsal 20’den fazla iş ortağı ve yerel destek sunabilen partnerleri bulunmaktadır.
Türkiye’de Ofisi ve Yaygın Partner Ağı Desteği
Servicecore 25 yıllık bir Türk şirketidir. ITIL ve ITSM alanında lider firmadır. ITSM konusunda uzman ve kurumsal 20’den fazla iş ortağı ve yerel destek sunabilen partnerleri bulunmaktadır.
Türkiye’de Ofisi ve Yaygın Partner Ağı Desteği
Servicecore 25 yıllık bir Türk şirketidir. ITIL ve ITSM alanında lider firmadır. ITSM konusunda uzman ve kurumsal 20’den fazla iş ortağı ve yerel destek sunabilen partnerleri bulunmaktadır.
Türkiye’de Ofisi ve Yaygın Partner Ağı Desteği
Servicecore 25 yıllık bir Türk şirketidir. ITIL ve ITSM alanında lider firmadır. ITSM konusunda uzman ve kurumsal 20’den fazla iş ortağı ve yerel destek sunabilen partnerleri bulunmaktadır.
Yerel Destek
Doğrudan üretici kurumdan, üst düzey destek anlaşması paketleri ile üretici kabiliyetinde yerelde destek alabilme imkanı sunulmaktadır.
Yerel üretici desteği ve doğrudan Türk mühendislerden yakın temas ve hızlı destek alabilme imkanı Servicecore’da bulunmaktadır.
Yerel Destek
Doğrudan üretici kurumdan, üst düzey destek anlaşması paketleri ile üretici kabiliyetinde yerelde destek alabilme imkanı sunulmaktadır.
Yerel üretici desteği ve doğrudan Türk mühendislerden yakın temas ve hızlı destek alabilme imkanı Servicecore’da bulunmaktadır.
Yerel Destek
Doğrudan üretici kurumdan, üst düzey destek anlaşması paketleri ile üretici kabiliyetinde yerelde destek alabilme imkanı sunulmaktadır.
Yerel üretici desteği ve doğrudan Türk mühendislerden yakın temas ve hızlı destek alabilme imkanı Servicecore’da bulunmaktadır.
Yerel Destek
Doğrudan üretici kurumdan, üst düzey destek anlaşması paketleri ile üretici kabiliyetinde yerelde destek alabilme imkanı sunulmaktadır.
Yerel üretici desteği ve doğrudan Türk mühendislerden yakın temas ve hızlı destek alabilme imkanı Servicecore’da bulunmaktadır.
Kolay ve Hazır Entegrasyonlar
Hazır entegrasyon paketleri kütüphanesi, API servisleri, çok düşük maliyetli ve hızlı entegrasyon desteği Servicecore’da bulunmaktadır.
Kolay ve Hazır Entegrasyonlar
Hazır entegrasyon paketleri kütüphanesi, API servisleri, çok düşük maliyetli ve hızlı entegrasyon desteği Servicecore’da bulunmaktadır.
Kolay ve Hazır Entegrasyonlar
Hazır entegrasyon paketleri kütüphanesi, API servisleri, çok düşük maliyetli ve hızlı entegrasyon desteği Servicecore’da bulunmaktadır.
Kolay ve Hazır Entegrasyonlar
Hazır entegrasyon paketleri kütüphanesi, API servisleri, çok düşük maliyetli ve hızlı entegrasyon desteği Servicecore’da bulunmaktadır.
Kolay ve Hazır Entegrasyonlar
Hazır entegrasyon paketleri kütüphanesi, API servisleri, çok düşük maliyetli ve hızlı entegrasyon desteği Servicecore’da bulunmaktadır.