Servicecore Profesyonel Destek Hizmetleri

Servicecore Profesyonel Destek Hizmetleri

Uzman kadrosu ile Servicecore destek ekibi her zaman yanınızda.Hızlı, yerel, uzman desteği ile konforlu çalışma imkanı..


Uzman mühendis kadromuza ihtiyaç duyduğunuz her zaman erişebilir, yerli ve hızlı desteğin konforu ile kesintisiz ve sürekli desteğin avantajını yaşayabilirsiniz.Yerli üretici olarak, güçlü geliştirici kadrosunun yanısıra alanında uzman servis yönetimi danışmanları ile hızlı, kapsamlı ve birebir canlı destek sunulmaktadır.


Standart bakım hizmetlerimizin yanısıra, aşağıda detaylarını bulabileceğiniz destek paketlerimizden ihtiyacınıza en uygun olanını seçerek kurumunuza özel destek hizmetlerimizin ayrıcalığını yaşayabilirsiniz.

Uzman kadrosu ile Servicecore destek ekibi her zaman yanınızda.Hızlı, yerel, uzman desteği ile konforlu çalışma imkanı..


Uzman mühendis kadromuza ihtiyaç duyduğunuz her zaman erişebilir, yerli ve hızlı desteğin konforu ile kesintisiz ve sürekli desteğin avantajını yaşayabilirsiniz.Yerli üretici olarak, güçlü geliştirici kadrosunun yanısıra alanında uzman servis yönetimi danışmanları ile hızlı, kapsamlı ve birebir canlı destek sunulmaktadır.


Standart bakım hizmetlerimizin yanısıra, aşağıda detaylarını bulabileceğiniz destek paketlerimizden ihtiyacınıza en uygun olanını seçerek kurumunuza özel destek hizmetlerimizin ayrıcalığını yaşayabilirsiniz.

Uzman kadrosu ile Servicecore destek ekibi her zaman yanınızda.Hızlı, yerel, uzman desteği ile konforlu çalışma imkanı..


Uzman mühendis kadromuza ihtiyaç duyduğunuz her zaman erişebilir, yerli ve hızlı desteğin konforu ile kesintisiz ve sürekli desteğin avantajını yaşayabilirsiniz.Yerli üretici olarak, güçlü geliştirici kadrosunun yanısıra alanında uzman servis yönetimi danışmanları ile hızlı, kapsamlı ve birebir canlı destek sunulmaktadır.


Standart bakım hizmetlerimizin yanısıra, aşağıda detaylarını bulabileceğiniz destek paketlerimizden ihtiyacınıza en uygun olanını seçerek kurumunuza özel destek hizmetlerimizin ayrıcalığını yaşayabilirsiniz.

Uzman kadrosu ile Servicecore destek ekibi her zaman yanınızda.Hızlı, yerel, uzman desteği ile konforlu çalışma imkanı..


Uzman mühendis kadromuza ihtiyaç duyduğunuz her zaman erişebilir, yerli ve hızlı desteğin konforu ile kesintisiz ve sürekli desteğin avantajını yaşayabilirsiniz.Yerli üretici olarak, güçlü geliştirici kadrosunun yanısıra alanında uzman servis yönetimi danışmanları ile hızlı, kapsamlı ve birebir canlı destek sunulmaktadır.


Standart bakım hizmetlerimizin yanısıra, aşağıda detaylarını bulabileceğiniz destek paketlerimizden ihtiyacınıza en uygun olanını seçerek kurumunuza özel destek hizmetlerimizin ayrıcalığını yaşayabilirsiniz.

Bakım Hizmetleri

Bakım, Servicecore’un sorumluluğu ve yükümlülüğü altındaki düzeltici ve iyileştirici faaliyetler bütünüdür. Müşterinin yazılım bakım aboneliğinin devam etmesi için yazılım yıllık lisans kiralama bedelinin ödenmesi veya yazılım yıllık lisans bakım ödemelerinin yapılması gerekmektedir.


Bakım aboneliği devam ettiği sürece, müşteri bakım faaliyetlerinden faydalanma hakkına sahiptir.


a. Düzeltici Faaliyetler: Servicecore yazılımı içindeki keşfedilen sorunların teşhis edilmesi ve düzeltilmesi faaliyetleridir. Sorunları düzeltmek için değişiklikler ve güncellemeler içerebilir.


b. İyileştirici Faaliyetler: Ürün fonksiyonları ile ilgili olarak çözümü kullanılabilir ve ihtiyaca karşılık verebilecek durumda tutmak amacıyla yapılan yazılım güncellemeleridir. Güvenilirliği, performansı ve işlevselliği arttırmak için yeni özellikler içerebilir.


Müşterinin izin vermesi durumunda Bakım kapsamında sağlanan yazılım güncellemeleri müşteri ortamında çalışmakta olan ürüne Servicecore paket depolarından otomatik olarak ve ek bir ücrete tabi olmadan yüklenecektir.


Bu iznin verilmediği durumlarda, yazılım güncellemelerinin Servicecore tarafından manuel olarak yüklenmesi destek kapsamına tabidir.

Ek Destek Hizmetleri

Müşteride ürünün canlıya geçirilmesinden sonra bakım faaliyetleri dışında kalan aşağıdaki faaliyetler destek hizmeti kapsamındadır ve ek ücrete tabidir.


Proje kapsamı dışında müşterinin Servicecore’dan talep ettiği ve ürünün özelleştirme yetenekleri kapsamında yapılabilir durumda olan geliştirme, uyarlama ve entegrasyon faaliyetleri.


Müşteri ortamı ile ilgili olan ve Servicecore’a bildirilmemiş herhangi bir değişiklik sonucu ürünün çalışmasında ortaya çıkan sorunların belirlenmesi ve Servicecore tarafından çözülmesi.

Ürüne bilgi kaynağı oluşturan yapılarda (Active Directory, eposta sunucusu, veritabanı vb) yapılan bir değişiklik sonucunda meydana gelen değişikliklerin ürüne de yansıtılması ve konfigürasyonun tekrar yapılandırılması işlemleri.

Proje kapsamı dışında kalan ve müşteri tarafından ek olarak talep edilen çözüm ile ilgili eğitimler ve sorular.

Ürünün başka ortamlara taşınması, yedeklenmesi, failover yapılandırması işlemleri.

Ürüne ait versiyon ve paketlerin, uzaktan erişim verilmemesi durumunda ürüne manuel olarak geçilmesi.

Üründe yer alanlar dışında, müşterinin ek rapor geliştirme istekleri.

Destek Kanalları

support@servicecore.app adresine gönderilen emaillerde soru ve sorun detayı açıkça belirtilerek destek alınabilir. Bu adrese gönderilen epostalar otomatik olarak çağrı kaydı oluşturur ve destek ekipleri tarafından destek paketi kapsamında taahhüt edilen sürelerde müdahale edilir.


support.servicecore.app web adresinden erişilebilecek destek portalından, destek taleplerinin durumu, yapılan işlemler, alınan notlar ve yazışmalar takip edilebilir.


0216 599 07 72 nolu çağrı merkezi hattı aranarak soru ve sorunlar bildirilebilir.


Servicecore bilgi bankaları, rehberleri, eğitim videoları ve dokümantasyonu gibi kaynaklardan da faydalanılabilir.


Ürün içerisinde Yönetim panelinde yer alan destek formu aracılığı ile de sorun bildirilebilir.


Servicecore yukarıdaki tanımlı kanallar harici diğer iletişim kanallarından gelen (email, telefon, sms, anlık mesajlaşma uygulamaları vb.) destek isteklerini kabul etmeyecektir, Platinum ve Mission Critical destek alan müşterilerimiz bu kısıtlamaya tabi değildir.

Destek Paketleri

Ticket (Yıllık Toplam)

Destek Saatleri

Müdahale Süresi

Online Anlık Mesaj Desteği

E-Posta ile Destek Açma

Telefon Desteği - 444 CORE

Service Portal Erişimi

Uzak Masaüstü Destek

Knowledge Base Kullanımı

Ürün Hata Log Takibi

Ekstra Destek Süresi (Yıllık)

Countinuous Delivery ile Sürekli Update

Servicecore Seminer ve Eventlere Ücretsiz Katılım

Health-Check Hizmeti

Ürün Konfigürasyon Yönetimi

Yüksek Öncelikli Müdahale

Dedicated Teknisyen

Uygulama Performansı İzleme

Bronze

10

5*8

24 Saat

1

Silver

20

5*8

8 Saat

2

Gold

40

5*8

4 Saat

5

Platinum

80

7*8

2 Saat

3 Gün

Sınırsız

Mission Critical

160

7*24

1 Saat

6 Gün

Sınırsız

Bronze

Ticket (Yıllık Toplam)

10

Destek Saatleri

5*8

Müdahale Süresi

24 Saat

Online Anlık Mesaj Desteği

E-Posta ile Destek Açma

Telefon Desteği - 444 CORE

Service Portal Erişimi

Uzak Masaüstü Destek

Knowledge Base Kullanımı

Ürün Hata Log Takibi

Ekstra Destek Süresi (Yıllık)

Countinuous Delivery ile Sürekli Update

Servicecore Seminer ve Eventlere Ücretsiz Katılım

1

Health-Check Hizmeti

Ürün Konfigürasyon Yönetimi

Yüksek Öncelikli Müdahale

Dedicated Teknisyen

Uygulama Performansı İzleme

Silver

Ticket (Yıllık Toplam)

20

Destek Saatleri

5*8

Müdahale Süresi

8 Saat

Online Anlık Mesaj Desteği

E-Posta ile Destek Açma

Telefon Desteği - 444 CORE

Service Portal Erişimi

Uzak Masaüstü Destek

Knowledge Base Kullanımı

Ürün Hata Log Takibi

Ekstra Destek Süresi (Yıllık)

Countinuous Delivery ile Sürekli Update

Servicecore Seminer ve Eventlere Ücretsiz Katılım

2

Health-Check Hizmeti

Ürün Konfigürasyon Yönetimi

Yüksek Öncelikli Müdahale

Dedicated Teknisyen

Uygulama Performansı İzleme

Gold

Ticket (Yıllık Toplam)

40

Destek Saatleri

5*8

Müdahale Süresi

4 Saat

Online Anlık Mesaj Desteği

E-Posta ile Destek Açma

Telefon Desteği - 444 CORE

Service Portal Erişimi

Uzak Masaüstü Destek

Knowledge Base Kullanımı

Ürün Hata Log Takibi

Ekstra Destek Süresi (Yıllık)

3 Gün

Countinuous Delivery ile Sürekli Update

Servicecore Seminer ve Eventlere Ücretsiz Katılım

5

Health-Check Hizmeti

Ürün Konfigürasyon Yönetimi

Yüksek Öncelikli Müdahale

Dedicated Teknisyen

Uygulama Performansı İzleme

Platinum

Ticket (Yıllık Toplam)

80

Destek Saatleri

7*8

Müdahale Süresi

2 Saat

Online Anlık Mesaj Desteği

E-Posta ile Destek Açma

Telefon Desteği - 444 CORE

Service Portal Erişimi

Uzak Masaüstü Destek

Knowledge Base Kullanımı

Ürün Hata Log Takibi

Ekstra Destek Süresi (Yıllık)

6 Gün

Countinuous Delivery ile Sürekli Update

Servicecore Seminer ve Eventlere Ücretsiz Katılım

Sınırsız

Health-Check Hizmeti

Ürün Konfigürasyon Yönetimi

Yüksek Öncelikli Müdahale

Dedicated Teknisyen

Uygulama Performansı İzleme

Mission Critical

Ticket (Yıllık Toplam)

160

Destek Saatleri

7*24

Müdahale Süresi

1 Saat

Online Anlık Mesaj Desteği

E-Posta ile Destek Açma

Telefon Desteği - 444 CORE

Service Portal Erişimi

Uzak Masaüstü Destek

Knowledge Base Kullanımı

Ürün Hata Log Takibi

Ekstra Destek Süresi (Yıllık)

12 Gün

Countinuous Delivery ile Sürekli Update

Servicecore Seminer ve Eventlere Ücretsiz Katılım

Sınırsız

Health-Check Hizmeti

Ürün Konfigürasyon Yönetimi

Yüksek Öncelikli Müdahale

Dedicated Teknisyen

Uygulama Performansı İzleme