Servicecore Etkinlik ve Eğitimleri
Servicecore Etkinlik ve Eğitimleri
Düzenli eğitimler ile servis yönetimi bilginizi sürekli arttırın. Sertifikanız ile yetkinliklerinizi belgeleyin, kariyerinizde fark yaratın. Teknisyenler, süreç sahipleri, servis sahipleri, adminler, geliştiriciler ve danışmanlar için çeşitli eğitim ve etkinlikler..
Düzenli eğitimler ile servis yönetimi bilginizi sürekli arttırın. Sertifikanız ile yetkinliklerinizi belgeleyin, kariyerinizde fark yaratın. Teknisyenler, süreç sahipleri, servis sahipleri, adminler, geliştiriciler ve danışmanlar için çeşitli eğitim ve etkinlikler..
Düzenli eğitimler ile servis yönetimi bilginizi sürekli arttırın. Sertifikanız ile yetkinliklerinizi belgeleyin, kariyerinizde fark yaratın. Teknisyenler, süreç sahipleri, servis sahipleri, adminler, geliştiriciler ve danışmanlar için çeşitli eğitim ve etkinlikler..
Düzenli eğitimler ile servis yönetimi bilginizi sürekli arttırın. Sertifikanız ile yetkinliklerinizi belgeleyin, kariyerinizde fark yaratın. Teknisyenler, süreç sahipleri, servis sahipleri, adminler, geliştiriciler ve danışmanlar için çeşitli eğitim ve etkinlikler..
CSSM-P
Certified Servicecore
Service Management
Practitioner
CSSM-P
Certified Servicecore
Service Management
Practitioner
Teknisyenler, süreç yöneticileri ve servis yöneticileri için sunulan; Servis yönetimi süreçlerinin ne olduğu, nasıl çalıştığı, ürün üzerinde nasıl kullanıldığının aktarıldığı uygulamalı bir eğitimdir.
Servicecore kullanımına başlamadan önce tüm teknisyenlerin bu eğitimi almış olması tasviye edilir.
Hem iyi pratiklerde anlatılan süreçlerin baştan doğru öğrenilmesi, hem de ürün yeteneklerinin doğru öğrenilmesi daha sağlıklı bir servis yönetimi işletilmesini sağlayacaktır.
Teknik ekiplerin ürün modüllerini öğrenmesi, kurumsal bir servis yönetim sistemini inşa etmenin en önemli adımıdır. Bu sayede teknik ekipler çok daha doğru ve konforlu bir kullanıma sahip olacaklardır.
Teknisyenler, süreç yöneticileri ve servis yöneticileri için sunulan; Servis yönetimi süreçlerinin ne olduğu, nasıl çalıştığı, ürün üzerinde nasıl kullanıldığının aktarıldığı uygulamalı bir eğitimdir.
Servicecore kullanımına başlamadan önce tüm teknisyenlerin bu eğitimi almış olması tasviye edilir.
Hem iyi pratiklerde anlatılan süreçlerin baştan doğru öğrenilmesi, hem de ürün yeteneklerinin doğru öğrenilmesi daha sağlıklı bir servis yönetimi işletilmesini sağlayacaktır.
Teknik ekiplerin ürün modüllerini öğrenmesi, kurumsal bir servis yönetim sistemini inşa etmenin en önemli adımıdır. Bu sayede teknik ekipler çok daha doğru ve konforlu bir kullanıma sahip olacaklardır.
Eğitim Tarihi




26.06.2025
26.06.2025
Eğitim Süresi




1 Gün (8 saat)
1 Gün (8 saat)
Eğitim Metodu




Eğitmen eşliğinde online senkron sunum
Eğitmen eşliğinde online senkron sunum
Sertifikasyon




Eğitim katılımı (%80) + Sınav (%80)
Eğitim katılımı (%80) + Sınav (%80)
CSSM-P EĞİTİM İÇERİĞİ
Servicecore ITSM Modüllerinin Amaçları
Servicecore ITSM Modüllerinin Amaçları
Servicecore ITSM Modüllerinin Amaçları
Servicecore ITSM Modüllerinin Amaçları
Pano ve raporların kullanımı
Pano ve raporların kullanımı
Pano ve raporların kullanımı
Pano ve raporların kullanımı
Görev yönetimi ekranları İş günlüğü yönetimi ekranları
Görev yönetimi ekranları İş günlüğü yönetimi ekranları
Görev yönetimi ekranları İş günlüğü yönetimi ekranları
Görev yönetimi ekranları İş günlüğü yönetimi ekranları
Çağrı yönetimi arayüz ve fonksiyonları
Çağrı yönetimi arayüz ve fonksiyonları
Çağrı yönetimi arayüz ve fonksiyonları
Çağrı yönetimi arayüz ve fonksiyonları
Tüm süreçlerde ortak fonksiyonların kullanımı
Tüm süreçlerde ortak fonksiyonların kullanımı
Tüm süreçlerde ortak fonksiyonların kullanımı
Tüm süreçlerde ortak fonksiyonların kullanımı
Tüm süreçlerde iletişim ve operasyon detayları
Tüm süreçlerde iletişim ve operasyon detayları
Tüm süreçlerde iletişim ve operasyon detayları
Tüm süreçlerde iletişim ve operasyon detayları
İsteklerin detayları
İsteklerin detayları
İsteklerin detayları
İsteklerin detayları
Son kullanıcı arayüzü
Son kullanıcı arayüzü
Son kullanıcı arayüzü
Son kullanıcı arayüzü
Varlıklar, CMDB, Tedarikçiler, Sözleşmeler
Varlıklar, CMDB, Tedarikçiler, Sözleşmeler
Varlıklar, CMDB, Tedarikçiler, Sözleşmeler
Varlıklar, CMDB, Tedarikçiler, Sözleşmeler
Proje Yönetimi Kullanımı
Proje Yönetimi Kullanımı
Proje Yönetimi Kullanımı
Proje Yönetimi Kullanımı
CSSM-A
Certified Servicecore
Service Management
Administrator
CSSM-A
Certified Servicecore
Service Management
Administrator
Servicecore SM ürün sahipleri, ITSM admin-ürün yöneticileri, süreç sahipleri, servis sahipleri ve danışman adayları için sunulan bu eğitim, servis yönetim sisteminin tüm yönetim ayarları, konfigürasyonu ve özelleştirilmesi işlemlerini içerir.
Servicecore kurulumu sonrası implementasyona başlamadan önce tüm proje paydaşlarının, adminlerin, süreç ve servis yöneticilerinin bu eğitimi alması gerekir. Bu sayede kurulum sonrası yapılandırma, süreç uyarlama ve devreye alma adımları daha sağlıklı olacaktır.
Canlıya alım sonrası servis yönetimini işletme, yaşatma ve sürekli iyileştirme için de her kurumda servis yönetim ekibinin bu eğitimdeki bilgileri kullanması gerekecektir.
Servicecore SM ürün sahipleri, ITSM admin-ürün yöneticileri, süreç sahipleri, servis sahipleri ve danışman adayları için sunulan bu eğitim, servis yönetim sisteminin tüm yönetim ayarları, konfigürasyonu ve özelleştirilmesi işlemlerini içerir.
Servicecore kurulumu sonrası implementasyona başlamadan önce tüm proje paydaşlarının, adminlerin, süreç ve servis yöneticilerinin bu eğitimi alması gerekir. Bu sayede kurulum sonrası yapılandırma, süreç uyarlama ve devreye alma adımları daha sağlıklı olacaktır.
Canlıya alım sonrası servis yönetimini işletme, yaşatma ve sürekli iyileştirme için de her kurumda servis yönetim ekibinin bu eğitimdeki bilgileri kullanması gerekecektir.
Eğitim Tarihi




24.07.2025 - 25.07.2025
24.07.2025 - 25.07.2025
Eğitim Süresi




2 Gün (16 saat)
2 Gün (16 saat)
Eğitim Metodu




Eğitmen eşliğinde online senkron sunum
Eğitmen eşliğinde online senkron sunum
Sertifikasyon




Eğitim katılımı (%80) + Sınav (%80)
Eğitim katılımı (%80) + Sınav (%80)
CSSM-A EĞİTİM İÇERİĞİ
Servicecore ITSM Modüllerine Giriş
Servicecore ITSM Modüllerine Giriş
Servicecore ITSM Modüllerine Giriş
Servicecore ITSM Modüllerine Giriş
Genel Yönetim Ayarları
Genel Yönetim Ayarları
Genel Yönetim Ayarları
Genel Yönetim Ayarları
Organizasyon Ayarları
Organizasyon Ayarları
Organizasyon Ayarları
Organizasyon Ayarları
Varlık ve Konfigürasyon Ayarları
Varlık ve Konfigürasyon Ayarları
Varlık ve Konfigürasyon Ayarları
Varlık ve Konfigürasyon Ayarları
Gelişmiş Ayarlar
Gelişmiş Ayarlar
Gelişmiş Ayarlar
Gelişmiş Ayarlar
Hizmet Kataloğu Ayarları
Hizmet Kataloğu Ayarları
Hizmet Kataloğu Ayarları
Hizmet Kataloğu Ayarları
Ortak Alan Ayarları
Ortak Alan Ayarları
Ortak Alan Ayarları
Ortak Alan Ayarları
SRM Ayarları
SRM Ayarları
SRM Ayarları
SRM Ayarları
Servicecore Mimarisi ve Sürüm Yönetimi
Servicecore Mimarisi ve Sürüm Yönetimi
Servicecore Mimarisi ve Sürüm Yönetimi
Servicecore Mimarisi ve Sürüm Yönetimi
CSSM-DC
Certified Servicecore
Service Management
Developer & Consultant
CSSM-DC
Certified Servicecore
Service Management
Developer & Consultant
Servicecore adminleri, Servicecore geliştiricileri, Servicecore danışmanları ve Servicecore İş Ortakları için sunulan bu eğitimde, ileri düzey mimari, kurulum, süreç tasarımı, iş akış geliştirmeleri, arayüz geliştirmeleri, custom formlar ve custom actionlar için scripting, custom flowlar ile özelleştirilmiş süreç ve onay mekanizmaları, entegrasyon geliştirme, entegrasyonla otomasyon, rapor geliştirme, süreç otomasyonu gibi ileri düzey konular öğretilmektedir.
Bu eğitime sahip bir danışman tüm Servicecore kullanan kurumlarda profesyonel hizmetler sunabilecek teknik ve süreç bilgisine ulaşmış olacaktır. Bu sayede Servicecore kullanan bir kurumdaki tüm ileri düzey ihtiyaçları bağımsız olarak karşılayabilen bir danışman bilgisi temin edilecektir.
Servicecore adminleri, Servicecore geliştiricileri, Servicecore danışmanları ve Servicecore İş Ortakları için sunulan bu eğitimde, ileri düzey mimari, kurulum, süreç tasarımı, iş akış geliştirmeleri, arayüz geliştirmeleri, custom formlar ve custom actionlar için scripting, custom flowlar ile özelleştirilmiş süreç ve onay mekanizmaları, entegrasyon geliştirme, entegrasyonla otomasyon, rapor geliştirme, süreç otomasyonu gibi ileri düzey konular öğretilmektedir.
Bu eğitime sahip bir danışman tüm Servicecore kullanan kurumlarda profesyonel hizmetler sunabilecek teknik ve süreç bilgisine ulaşmış olacaktır. Bu sayede Servicecore kullanan bir kurumdaki tüm ileri düzey ihtiyaçları bağımsız olarak karşılayabilen bir danışman bilgisi temin edilecektir.
Eğitim Tarihi




20.08.2025 - 22.08.2025
20.08.2025 - 22.08.2025
Eğitim Süresi




3 Gün (24 saat)
3 Gün (24 saat)
Eğitim Metodu




Sınıf Eğitimi + Lab Uygulamaları
Sınıf Eğitimi + Lab Uygulamaları
Sertifikasyon



